Nån slags recap

Tänkte skriva en kort summering av saker som hänt på senaste tiden. I livet alltså.

  • Hade Vårutställning på Nyckelviksskolan
  • Sökte Steneby Textil
  • Kom in på Steneby Textil
  • Sa upp mig från mitt jobb
  • Genomgick två dagars livskris över det faktum att jag nu inte längre kan ångra mig och måste flytta
  • Slutade Nyckelviken (för alltid och för aldrig)

Flyttar till Dalsland i augusti.

Livet är rätt spännande.

Inte som den här bloggen.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nån slags recap

  1. Mum skriver:

    …flyttar till Dalsland för evigt……. \o/

  2. Grattis! Säg till om du får problem att hitta nånstans att bo, jag har ju mitt barndomshem innehållandes morsa och brorsa där uppe i Långed, så de kan säkert slänga ut lite trådar om det skulle behövas (Obs, pun om trådar ej intended). 🙂

Kommentera

