Resignerar

Hela dagen, fram tills nu, har jag skjutit upp att gå in på banksidan. Fattar inte varför jag håller på som jag gör egentligen, jag VET ju att jag måste betala förr eller senare.

Men nu är det gjort. Betalade av en rätt stor skuld, vilket känns skönt. Fast inte när jag ser hur mycket pengar som är kvar på kontot… Men det ordnar sig på något vis!

Just nu känns det mest som att jag måste hålla ut till januari nästa år, då jag äntligen gör sista avbetalningen på ett idiotiskt lån jag tog för ett par år sedan. Shit vad skönt det kommer kännas att befrias från det… Plus att jag i samma veva förmodligen kommer att kunna betala av hela min skuld till mamma. Det kommer om möjligt bli ÄNNU skönare.

Men först ska vi klara juli….

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

