Hej!

Jag gick ut skolan i fredags.

I torsdags hade vi slutvisning. Det var awesome! Sov sju timmar de tre nätterna som var innan. Totalt, alltså.Själva visningen var fantastisk. I alla fall för min egen del, vad gäller modeller och så vidare. Två kompisar ställde upp.

Nu är det över. Kommer sakna som fan. Framför allt att hänga kvar ensam i sömnadssalen och lyssna på konstiga radioprogram. Alla kvällar och helger jag haft där…. Känns sjukt att aldrig mer gå dit.

Nu blir det jobb som gäller. Men förhoppningsvis hinner jag lägga upp lite bilder ibland.

Förresten sökte jag Nyckelviksskolan också, Färg form och hantverk. Fick andra reserv. Tror att jag kommer in. Känns bra.

Sen får vi se

Mot oändligheten och vidare…

Det här inlägget postades i Livet, Modeskolan. Bokmärk permalänken.

Kommentera

