Back on track (igen)

Nej, ingen bloggning de senaste två veckorna… Har spenderat tid på min årliga livskris istället. Den tid på året då man söker kurser, läser igenom arbetsprover och drar täcket över huvudet när man fattar att man inte har nån jävla chans att någonsin bli något i närheten av vad man vill.

Sen går det några dagar, och man inser att det enda man gör är att slösa tid som skulle kunna läggas på att KOMMA NÅGONSTANS.

Sedan i fredags är jag pretty much back on track, och fy vilket krut jag ska lägga på mina arbetsprover. Oj oj oj. Är inte så modig att jag tänker skriva vad jag söker, men jag ska ge mig fan på att komma in i alla fall.

Resten av den här terminen är det bara hets, hets och hets som gäller…

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

