Going to the woods

Idag har jag lite spännande planer. Ska nämligen åka runt i Stockholm lite och scouta locations till en modeplåtning jag ska göra senare i vår. Gäller fortfarande redesign-projektet vi gör ihop med fotoskolan.

Känner mig lite velig, har inte riktigt kommit fram till vad jag ska göra ännu, men har några olika alternativ.

Idag ska jag åka till Bergianska trädgården vid Frescati, och förhoppningsvis hinner jag med Hagaparken och fjärilshuset också. Målet är att bestämma en plats att plåta på, och utifrån det bestämma vad jag ska designa för plagg.

Pratade lite om det här igår på modeteckningen. Just att det här inte är så mycket en designuppgift som en stylinguppgift. Och det är väl det om gör mig lite nervös. Styling känns inte alls som mitt område. Men det blir kul att utmana sig själv.
HAHAHAHA SÅ JÄVLA NERVÖS

Men det blir också kul.

Det här inlägget postades i Design, Modeskolan och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

