Tacksam

Jag är så grymt nöjd med mitt jobb, faktiskt. Sure, det är ett störningsmoment och tar tid från skolan, men jag måste ju ha ett jobb och jag kunde knappast ha ett bättre.

Idag var jag superstressad i skolan och satt mest och hade ångest över att jag ligger efter så mycket. Märk väl, alla i klassen utom två ligger efter, så det är verkligen inte för att jag på något sätt är dålig. Men i alla fall, gissa pannen jag fick när jag ringde jobbet och de sa att jag skulle jobba idag – när jag verkligen hade behövt sitta kvar och jobba ikapp. Näe, var verkligen sämsta dagen att jobba.

Satt hela eftermiddagen och stressade som fan, men insåg att jag ändå skulle få gå tillbaka till skolan efter jobbet och fixa klart. Det är typ det sämsta man kan göra. Så jävla tradigt.

Men trots att jag var så himla stressad så dröjde det mindre än fem minuter in på mitt pass innan jag hade glömt alltihop. Gick runt och fixade i affären, och efter tre timmar hade jag snarare fått en paus från all skit än slitit ut mig ännu mer. När jag åkte tillbaka till skolan kunde jag jobba grymt mycket bättre än på eftermiddagen.

Dessutom var min chef tillbaka från semestern idag, hon är så himla gullig. Bästa chef jag haft.❤

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

