Dagens Outfit

Det blev en tillslut.

 

Om någon undrar varför mitt ben är grått är det för att jag har svarta tunna strumpbyxor.

Måste verkligen skaffa lite bättre färger, och helst utöka min repertoar med något annat än färgpennor. Men men, jag får lära mig en teknik i taget helt enkelt.Hade en plan för en bakgrund också, men då kommer det att bli ”förra veckans outfit”, och inte speciellt aktuellt.

Om man vill kika på min förlaga finns den här. Observera dock att jag absolut inte kalkerat, utan ritat av. Kläderna är givetvis ritade för fri hand.

Det här inlägget postades i Ritat och tecknat, Sånt man har på sig och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dagens Outfit

  1. Mum skriver:

    Vad söt du är. Har du somnat om?

Kommentera

