Wow

Verkar som att jag glömde bloggen ett par dagar.

Hade världens värsta dag i förrgår. Missade att jag skulle jobba,blev ditringd 45min försenad och var sen tvungen att gå tillbaka till skolan efteråt för att göra färdigt en konstruktion. Messade inköpslistan för middagen till Stan för sent, så jag fick även handla på vägen hem. Kom hem vid elva och orkade inte ens göra maten som jag handlat, utan la mig direkt. SUCK!

Just nu är jag extremt trött på mitt jobb. Har sådana perioder ibland. Men jag har längtat så himla mycket efter att få komma tillbaka till skolan och sätta igång med allt kreativt, så jobbet känns bara extremt mycket i vägen just nu. Vill sitta i skolan och sy hela kvällarna.

Vi har i alla fall kommit igång med herrskjortorna nu. Hade inte kamera med mig igår, så inga bilder. Ska kanske förbi skolan imorgon. Funderar på det i alla fall. Det, eller baka bröd… Eller båda?

Har fått en idé om att börja rita upp mina dagens outfits, när jag har tid. Undrar hur ofta det kommer vara? Behöver öva figurteckning. Kan göra några försök i alla fall.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

